ניתוחי עיצוב הגוף

מתיחת בטן

עלייה וירידה במשקל, הריונות ותכונות גנטיות הינם מהסיבות השכיחות המביאות לעודף עור וליצירת "סינר בטני" בבטן התחתונה. אותו "סינר" יכול להפריע אסתטית, תפקודית ואף לפגוע בדימוי הגוף ובתחושת הביטחון העצמי. פעמים רבות, עודפי העור מלווים ברפיון והיפרדות של שרירי דופן הבטן, לצד מצבורי שומן עקשניים אשר אינם משתפרים גם לאחר ירידה במשקל.

ניתוח מתיחת בטן מסיר את עודפי העור, תוך תכנון הצלקת באופן נסתר בבטן התחתונה, הידוק שרירי דופן הבטן ובמידת הצורך גם שאיבת שומן. הניתוח מסיר את סימני המתיחה וצלקות קודמות מהבטן התחתונה, מקנה לבטן מראה שטוח ואטרקטיבי יותר, מחזיר את שרירי הבטן למקומם הטבעי ומעצב את המותניים.

ניתוחי עיצוב הגוף

מתיחת ירכיים

אנשים רבים סובלים מעודפי שומן וקפלי עור בירכיים. הדבר יכול להוביל לאי נעימויות רבות כדוגמת שפשפת, דלקת בעור, פצעי זיעה שונים ועוד. יתרה מזאת, במהלך השנים העור מאבד מגמישותו והוא צובר כמויות שומן גדולות יחסית. ניתוח מתיחת הירכיים יכול להחזיר להן את המראה המתוח ולהיפטר מכל התופעות הפחות נעימות.

ניתוח מתיחת הירכיים יכלול לרוב שאיבת שומן, עיצוב וחיטוב של הירך והסרת העור העודף. התפרים שבהם משתמשים בניתוח הם תפרים נמסים, מה שחוסך אי נעימות של הסרתם. הניתוח גורם לירכיים להיראות מוצקות וחטובות יותר.

מתיחת זרועות

גברים ונשים רבים סובלים מעור רפוי בזרועות. הדבר לרוב נובע מנטייה גנטית, שינויים שעוברים על הגוף, השפעות הגיל ועוד. אותו עור רפוי גורם לאנשים רבים לחוש חוסר ביטחון בגוף ובנראות שלהם. בניתוח משתמשים בשאיבת שומן ומתיחת העור על מנת לקבל את המראה הרצוי. ניתוח מתיחת זרועות מסייע בהעלמת עודפי העור והשומן. בנוסף, הניתוח יקנה לעור מראה מהודק ואסתטי יותר. הניתוח מתחשב במבנה הזרוע הספציפי של המטופל, כך שכל אחד יקבל את הטיפול הטוב ביותר עבורו.

שאיבת שומן

שאיבת שומן היא אחד ההליכים האסתטיים המוכרים והמבוקשים ביותר של השנים האחרונות. הניתוח מיועד לסייע לאנשים בעלי מצבור שומן עיקש המרוכז בנקודה מסוימת בגוף. ניתן לבצע הליך שאיבת שומן במרבית איברי הגוף. כשמו כן הוא, בניתוח שאיבת שומן מתבצעת שאיבה של שומן מן הגוף. השאיבה נעשית באמצעות צינורית דקה שמנתבת את השומן אל מחוץ לגוף. לאחר הניתוח יתקבל מראה שטוח, חלק יותר וללא בליטות של מצבורי השומן. אפשר לבצע שאיבה של כמויות גדולות של שומן, אם כי הדבר לא יוכל להתבצע בניתוח אחד. על מנת להיפטר מכמויות שומן גדולות באמצעות שאיבה, יש לחזור על הניתוח מספר פעמים.